دانلود فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک ۲۰۰۴

دانلود فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک ۲۰۰۴

8.3/10
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

دکتر هاوارد سرپرست یک کلینیک است که کار آن پاک کردن آن دسته از خاطرات افراد است که دوست ندارند آن‌ها را در ذهن خود داشته باشند. کلینیکی که اغلب زوجها خصوصاً در روزهای نزدیک به ولنتاین به آن مراجعه می‌کنند تا خاطرات بدی را که از هم در ذهن خود دارند پاک کنند... شما می توانید این فیلم دیدنی را با لینک مستقیم نیم بها از وبسایت دانلود فیلم مووی نما تماشا کنید.

  • کیفیت همه کیفیت ها
  • مدت زمان 1h 48m
  • رده سنی بالای 17 سال

درباره فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک ۲۰۰۴ Eternal Sunshine of the Spotless Mind

دانلود فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک ۲۰۰۴ Eternal Sunshine of the Spotless Mind یا به اختصار درخشش ابدی فیلمی در ژانر کمدی-درام عاشقانه علمی-تخیلی محصول سال ۲۰۰۴ آمریکا است. فیلمنامه آن را چارلی کافمن نوشته و میشل گوندری آن را کارگردانی کرده‌است. جیم کری و کیت وینسلت در نقش زوجی که یک‌ دیگر را از خاطرات خود پاک کرده‌اند، ایفای نقش می‌کنند. کیریستن دانست، مارک رافلو، الایجا وود و تام ویلکینسون از دیگر بازیگران فیلم هستند. عنوان فیلم نقل قولی از شعر الویسا به آبلارد اثر الکساندر پوپ در سال ۱۷۱۷ است.

۲۵۰ فیلم برتر IMDB

خلاصه داستان فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک ۲۰۰۴ Eternal Sunshine of the Spotless Mind

دکتر هاوارد سرپرست یک کلینیک است که کار آن پاک کردن آن دسته از خاطرات افراد است که دوست ندارند آن‌ها را در ذهن خود داشته باشند. کلینیکی که اغلب زوجها خصوصاً در روزهای نزدیک به ولنتاین به آن مراجعه می‌کنند تا خاطرات بدی را که از هم در ذهن خود دارند پاک کنند… شما می توانید این فیلم دیدنی را با لینک مستقیم نیم بها از وبسایت دانلود فیلم مووی نما تماشا کنید.

دانلود فیلم خارجی درخشش ابدی یک ذهن پاک ۲۰۰۴ Eternal Sunshine of the Spotless Mind در سایت دانلود فیلم مووی نما بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی

  • ۰
  • 437 views