دانلود فیلم روزی روزگاری در آمریکا Once Upon a Time in America 1984

دانلود فیلم روزی روزگاری در آمریکا Once Upon a Time in America 1984

8.3/10
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

فیلم در سه برهه مختلف زمانی روایت می‌شود: سال‌های کودکی شخصیت اول فیلم (۱۹۲۲)، دوران جوانی (۱۹۳۳–۱۹۳۲) و دوران کهولت (۱۹۶۸به بعد). فیلم با صحنه تعقیب گنگسترها (۱۹۳۳) به دنبال نودولس آغاز می‌شود. آن‌ها زن نودولس اوو را می‌کشند و به دنبال آن موو (فت موو) دوست صمیمی‌اش را کتک می‌زنند تا مخفیگاه نودولس را به آن‌ها لو دهد... شما می توانید این فیلم دیدنی را با لینک مستقیم نیم بها از وبسایت دانلود فیلم مووی نما تماشا کنید.

  • کیفیت همه کیفیت ها
  • مدت زمان 3h 49m
  • رده سنی بالای 17 سال

درباره فیلم روزی روزگاری در آمریکا Once Upon a Time in America 1984

دانلود فیلم روزی روزگاری در آمریکا Once Upon a Time in America 1984 فیلمی داستانی در ژانر جنایی گانگستری و درام محصول کشور آرمیرکا به کارگردانی سرجو لئونه محصول ۱۹۸۴ کمپانی آمریکایی برادران وارنر می‌باشد. این آخرین فیلمی بود که سرجو لئونه آن را کارگردانی کرده‌است. موسیقی این فیلم توسط انیو موریکونه ساخته و اجرا شده‌است.

۲۵۰ فیلم برتر IMDB

خلاصه داستان فیلم روزی روزگاری در آمریکا Once Upon a Time in America 1984

فیلم در سه برهه مختلف زمانی روایت می‌شود: سال‌های کودکی شخصیت اول فیلم (۱۹۲۲)، دوران جوانی (۱۹۳۳–۱۹۳۲) و دوران کهولت (۱۹۶۸به بعد). فیلم با صحنه تعقیب گنگسترها (۱۹۳۳) به دنبال نودولس آغاز می‌شود. آن‌ها زن نودولس اوو را می‌کشند و به دنبال آن موو (فت موو) دوست صمیمی‌اش را کتک می‌زنند تا مخفیگاه نودولس را به آن‌ها لو دهد… شما می توانید این فیلم دیدنی را با لینک مستقیم نیم بها از وبسایت دانلود فیلم مووی نما تماشا کنید.

دانلود فیلم خارجی روزی روزگاری در آمریکا Once Upon a Time in America 1984 در سایت دانلود فیلم مووی نما بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی

  • ۰
  • 500 views