دانلود سریال هم گناه

دانلود سریال هم گناه

6.8/10
0% رضایت کاربران (0رای)
محصول :

درباره خانواده صبوری است که سال‌هاست مشغول پرورش گل‌های تزئینی هستند. خانواده صبوری در خانه‌ای قدیمی با هم زندگی می‌کنند، این خانواده شامل یک دختر و دو پسر می‌باشد؛ همه اعضای خانواده به جز فریبرز که پسر دوم خانواده و افسر اداره آگاهی است، شغل خانوادگی خود را دنبال می‌کنند. فریبرز در جوانی تصمیم می‌گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می‌رود و ..

  • کیفیت Bluray
  • وضعیت پخش قسمت آخر قرار گرفت
  • شبکه خانگی
  • سال های پخش 1398-1399
  • زبان
  • رده سنی بزرگسالان

درباره فیلم

سریال هم گناه یکی از سریال هایی است که به زودی در سینمای خانگی قابل مشاهده است و هنوز نیامده طرفداران زیادی به خود جذب کرده است هم گناه سریال جدید هم گناه به ساخته مصطفی کیایی و به نویسندگی برادرش محسن کیایی و علی کوچکی است این سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی از طرف شورای پروانه ساخت غیر سینمایی صادر شده است. در ادامه این پست به معرفی این سریال و برخی از بازیگران آن می پردازیم در ادامه با مووی نما همراه باشید

سریال جدید هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است

بازیگران سریال هم گناه

 

بازیگران سریال هم گناه

سریال همگناه تا بحال لیستی از بازیگران خود را منتشر کرده است که در زیر آن ها می توانید مشاهده کنید لازم به ذکر است قبل از اعلام رسمی لیست بازیگران گمانه زنی ها دال بر حضور مهتاب کرامتی در این سریال را برای برخی ها حتمی دانسته ولی به دلیل عدم توافق این بازیگر در لیست کنونی و در جمع بازیگران سریال هم گناه به چشم نمیخورد

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی زادهٔ ۲ تیر ۱۳۳۴ روستای چالو، از توابع شهرستان کبودر آهنگ استان همدان است. وی  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است. او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

هدیه تهرانی

متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران هنرپیشه سینمای ایران است. وی همچنین در زمینه عکاسی فعالیت دارد.هدیه تهرانی برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می‌باشد

محسن کیایی

متولد ۱۳۶۰ – تهران بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است

هنگامه قاضیانی:

متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در مشهد است و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و مترجم اهل ایران است. وی در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ش.دهنگامه قاضیانی فارغ‌التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سان فرانسیسکو (آمریکا) می‌باشد.

حبیب رضایی:

در ۱۲ بهمن ۱۳۴۸ در سبزوار به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس ادامه داد. وی در فیلم آژانس شیشه‌ای و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مرد (اینجا چراغی روشن است) کسب جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل سینمای ایران مطرح شد.

مهدی پاکدل:

متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است. وی هم چنین در سال ۱۳۹۲ نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا بر عهده داشته‌است.

مسعود رایگان:

متولد ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران و همسر رؤیا تیموریان است. وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا بر سر زبان‌ها افتاد اما خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت رساند؛ به طوری که جایزه جشن‌خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. وی همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شده‌است. در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی ۷ گردید.

رویا تیموریان:

با نام اصلی  دلارا تیموریان  زاده ۲۷ سال ۱۳۳۷ تهران  است. رؤیا تیموریان ابتدا با میر ولی‌الله مدنی که از تهیه کنندگان سینما ست ازدواج کرده بود و بعد از چند سال از هم جدا شدند و دو دختر به نام دنیا (متولد ۱۳۶۹) و درنا مدنی دارند و در سال ۱۳۸۲ با مسعود رایگان ازدواج کرد.

پدرام شریفی

متولد ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ – تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

شاهرخ فروتنیان :

متولد ۱۳۳۵ در تهران طراح صحنه و لباس، نقاش، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران و همسر افسانه چهره
آزاد است.

افسانه چهره آزاد :

با نام اصلی افسانه نعمت ناصر متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد . در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد. اما بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست. بازی متفاوت او در نقش کوتاهی در فیلم «بوتیک» او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هشتمین جشن خانه سینما کرد. او در سال ۱۳۸۴ در نمایش پنجره‌ها به کارگردانی فرهاد آئیش بازی کرد و مورد توجه واقع شد.

احسان کرمی :

متولد تیر ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر ،خواننده صداپیشه ایرانی است. وی که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده‌است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی نیز گذرانده‌است. وی به عنوان نویسنده، گوینده و بازیگر آیتم‌ها در رادیو فعالیت داشته‌است. از جمله شبکه‌های رادیویی که وی با آن‌ها همکاری داشته‌است می‌توان به رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران و رادیو پیام اشاره کرد. وی در مقطعی از گویندگان برنامهٔ جمعه ایرانی نیز بود.

روشنک گرامی متولد ۱ مهر ۱۳۶۲ بازیگر اهل ایران است وی در فیلم‌های قاعده تصاف و هلن به ایفای نقش پرداخته‌است.

روشنک در سال ۸۵ در رشته کارگردانی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قبول شد. وی همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره گرفته است. روشنک بازیگری را رسماً با حضور در سریال فاصله‌ها آغاز کرد. اوج کار او در فیلم سینمایی قاعده تصادف بود که در جشنواره فیلم فجر ۳۱ برنده جوایز متعددی شد.

افسانه ناصری :

متولد ۱۳۳۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیونی ایرانی است.

سوگل خلیق

متولد ۱۶ آبان ۱٣۶۷ بازیگر ایرانی و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. او در سال ۱۳۹۸ با ایفای نقش «رونا» در سریال دلدار به شهرت رسید.

حسین امیدی

حسین امیدی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ساخت ایران ۲»، فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» و فیلم سینمایی «مطرب» فعالیت داشته است.

نویسنده سریال هم گناه

نویسنده این مجموعه دیدنی محسن کیایی می باشد که قبل از این سریال نویسندگی فیلم لونه زنبور ، خوب بد زشت و مهمانان ویژه را بر عهده داشته است

منبع: ویکی پدیا

دانلود قسمت نهم سریال هم گناه

خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند این سریال هم اکنون قسمت آخر آن منتشر گردیده در پایان پست پشت صحنه سریال هم گناه قسمت دوازدهم با کیفیت bluray قرار گرفته است

  • ۰
  • 436 views
  • باکس دانلود
  • سریال های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(